lördag 5 mars 2011

Sötaste mattläggaren i småland!;-)

Igår morse ringde det på dörren och väckte oss. När jag öppnade stod håret åt alla håll och kanter och de såg ut som om jag hade ett kilo smör i det;-) Dessutom såg jag verkligen ut som skit med glasögon och en förliten mysdress.... Jag trodde jag skulle dö på fläcken, för in kommer världens sötaste mattläggare;-) Tur att man är snabb i käften ibland för jag kom på en massa ursäkter varför jag såg ut så.;-) Tror att jag aldrig har kommit så snabbt in i duschen förr, jag bokstavligt talat flög in i duschen och gjorde mej fräsch och fin. Resten av förmiddagen vilade mina ögon på världens snyggaste mattläggare;-)
Ja och hur blev resultatet i badrummet då? De kanske var mer intressant;-) Jo det blev verkligen kanonbra och jag är supernöjd att jag valde just den gråa nyansen på mattan! Nu återstår bara att rörmokaren kommer och sätter in handfat och toalett! Sedan ska de även shoppas skåp, spegel, nya handukar och piff , sen är äntligen den lilla toaletten klar!!

FORTSÄTTNING FÖLJER!

3 kommentarer:

  1. Vilken mattläggare använde ni er av? Jag kanske kan boka dem och be dem komma hit? Mil-ersättning behövs kanske? Ha ha! :-D

    SvaraRadera
  2. haha... vart får man tag på den där mattläggaren sa du ? Jag skulle inte ha något emot att få lite ögongodis sådär på morgonkvisten ;)
    haha... surdegen var ingen höjdare, men skam den som ger sig ! Jag ska testa den i ett annat recept en annan dag ! trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha jag hatar när man ser ut som nåt katten har släpat in, och så får man hem snygga hantverkare :D WHY?! Det slår aldrig fel ju haha!!

    Kram ♥

    PS! Ursäkta att jag är så kass på att kommentera nu för tiden. Det hänger ihop med min bloggsvacka litegrann, plus att vi har besök över helgen, så det blir inte så mycket datortid.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!