torsdag 24 mars 2011

1 mil!!

Efter en full dag av massor av bråk, tjat och städning, blev liksom droppen när Jonas sa nått fel till mej. Då tjurade jag fullständigt ihop och snörade på mej skorna och gick upp på min crosstrainer. Jag var full av aggressioner och jag pumpade på utan bara fasen. Mitt mål idag var att köra milen.... Och det gick lätt som en plätt att trampa idag, svetten den lackade och aggressionerna bara rann av mej. Efter 35 minuter hade jag nått mitt mål på 1 mil!
Jag är sååå fruktansvärt envis så jag tror jag ska sätta mitt mål på 1,5 mil på lördag morgon! Nu jäklar ska jag komma iform och denna crosstrainer ska absolut inte bara stå och samla damm, den ska användas flitigt här hemma, de kan ni skriva upp!;-)

Psss.. Jonas ställde sig på den efter mej, han gick 10 minuter och sedan hoppade han av... Klenis...;-) *he*he*

8 kommentarer:

  1. Härligt! Skitbra jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Va duktig du är! Och 35 min är ju ändå en bra tid! Härligt! =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bravo!! Se, vad sunt det är att gräla med sin smabo!

    SvaraRadera
  4. EN mil??? Skoja du människa?? Kommer ju inte vara nånting kvar av dig snart! Men jag håller med dig att det är ett effektivt sätt att bli av med negativ energi!
    Kram

    SvaraRadera
  5. skönt! heja heja :)

    SvaraRadera
  6. Gött! Har du köpt crosstrainern ny? Kostade...? *nyfiken* Är du nöjd?

    SvaraRadera
  7. Nu får du allt tacka sambon och se till att han retar upp dig rejält imorgon bitti igen ;)

    Ha en riktigt bra fredgaskväll :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!