söndag 6 mars 2011

Dagens foto!

Dag 14. En bild som påminner dig om gamla tider!

Oj oj gamla tider var det...;-) Satt nyss med Veronica och bläddrade igenom kort sedan -99 till -05. Vi har skrattat mycket åt både hur man ser ut i kroppen, håret och vilka hemska kläder man hade på sig. Det är helt sjukt va mycket man förändras på bara 10-12 år? På ena kortet -10 kilo och ljushårig och slår man upp den andra sidan i albumet så var det +20 kilo och svarthårig;-)

Men jag valde iallafall ett kort från min lägenhet som jag bodde i från -99 till -03! I den har jag haft många roliga fester och det är många liter vin som runnit ner där och den tiden var sjukt rolig och påminner mej garanterat om gamla tider!!

Detta kortet är taget hösten -02. Jag och mina kompisar Madde och Hanna skulle bara träffas och äta en god bit mat och drick lite rödvin och snacka. Det slutade med att vi sjöng i både mobiler och blommor och det blev inte bara ett glas vin som slank ner, utan måååånga den kvällen;-) Attans vad vi hade roligt och sjöng långt in på småtimmarna. Så här efterhand fattar jag inte vilka underbart tåliga grannar jag måste ha haft, med tanke på att det var fest var och varannan helg med både sång, musik, skratt och dans;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!