onsdag 9 mars 2011

Dagens foto!

Dag 17. En ovanlig bild!

Hmmm en ovanlig bild de kan ju vara vad som helst...;-) Jag satt och bläddrade igenom alla mina miljoner kort på datorn och fastnade för detta kortet! Visst är det ovanlig? *Gapskratt*


Kortet föreställer en flodhäst eller jag menar jag och Jonas när vi i somras var på barnens gård och körde olika tävlingar bland annat denna. Ja ni kanske inte ser vad det föreställer? De är alltså "kuddkastning" Eller vad heter det? Ja vi skulle iallafall sittta på den där stången och kasta ner varandra med två säckar, givetvis vann jag fast det inte ser ut som det på just denna bilden;-) *fniss* Ok då, jag förlorade och strax efter att detta kortet togs så åkte jag rakt ner i madrassen och förlorade duellen mot min käre man (menar förstås sambo, att jag alltid ska glömma bort där;-))
Är inte riktigt säker på om Jonas skrattar där eller om de gör ont på honom? Kanske gör det ont vad vet jag...?? *ha*ha*

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Ett litet annorlunda sätt att försöka vinna på... ;-)

    SvaraRadera
  2. Kul bild .-) Välkommen till min blogg, nu ska jag titta runt hos dig, hoppas att du kommer tillbaka till mig igen , kul med nya följare!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!