söndag 20 mars 2011

Dagens foto!

Dag 25. En person som alltid gör dig glad!
De är många personer som gör mej glad! Svårt att välja ut specifikt bara en person. Så därför väljer jag ut hela Solsidan gänget och deras karaktärer som gör mej sååå glad, ALLTID!

Jag bara älskar Solsidan och kan inte få nog av dem. Kvällens program var riktigt pinsamt och jag skrattade så jag grät;-) Synd att de bara det var de sista programmet för denna säsongen idag och att det bara är 30 minuter en gång i veckan... Jag hade gärna sett minst 1 timme à 2 gånger i veckan av dem;-)
Vad tycker ni om solsidan? Älskar ni oxå dem?;)

6 kommentarer:

  1. ÄLSKAR solsidan gör jag!!! Skrattade så jag grät igår oxå, däremot så tyckte jag faktiskt inte att avsnittet innan höll måttet, det var som om dom bytt författare till det avsnittet. Men är det inte sjukt att säsongen REDAN är slut?? Tycker den nyss började...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar också Solsidan! Tycker att "the Ovster" är så fruktansvärd pinsam :-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt och hållet med.. Solsidan är helt fantastiskt! =)

    SvaraRadera
  4. Jag älskar det, kommer sakna dom enormt!

    SvaraRadera
  5. Missade gårdagens avsnitt tyvärr! :-(
    Men älskar framför allt Felix och Mia!

    SvaraRadera
  6. Såg bara några minuter igår men jag är ju inget fan av Solsidan och blev inte fast igår heller - såg när Mia bröt ihop för fläcken på sin klänning samt när de gjorde inbrottet före dess... men oj så tråkigt och förutsägbart. Nej, jag är udda för Solsidan är inte min grej!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!