tisdag 22 mars 2011

Dagens foto!

Dag 27. En bild som du alltid skrattar åt!

Man kan ju inte annat än att skratta åt denna galna bild på Alfred...;-)

Så länge jag kan minnas så han när han ätit klibbat in sig själv och sitt hår. Här är han kring året och han har ätit pannkaka och dragit den även i sitt hår så att det stod åt alla håll och kanter;-) Denna bilden är liksom Alfred mitt i prick hurdan han är, vild och galen;-)!
Lillebror Fabian tenderar att gå i storebrors fotspår och har oxå börjat att äta med hela kroppen och så även med håret;-)!!

4 kommentarer:

  1. Sv: Tvätt? Nej inte jag inte. :P Haha. 4 maskiner igår och har nog kanske lika många idag. Haha. Nej det tar banne mig aldrig slut..

    Härlig bild! :D

    SvaraRadera
  2. Haha !!! Så sjukt söt :)
    Hoppas ni får en härlig dag ! Här ska jag "tvinga" med viggo på ännu en shoppingtur - måtte vi bli klara snart ! kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!