fredag 11 mars 2011

Smågodis....

Sitter i soffan med magarna fulla av taco och ett STORT glass rött är upphällt! Älskar verkligen fredagar sååå mycket och att bara få sitta så här och känna rödvinet göra sitt "jobb" i kroppen när man blir så där varm, skön och alldels avslappnad!! *GÖTTANS*

Klart att godisskålen oxå står framme!;-) Dock skickade jag iväg Jonas för att köpa lite fredagsgodis. Jag var lite osäker på om jag kunde lite på att han skulle komma hem med sånt gott godis som jag tycker om. Men nej ännu en gång misslyckades han och kom hem med sånt där gubbgodis som han gillar, ni vet hallonbåtar och jungfrubröst;-) Klart jag äter ändå, men jag älskar ju choklad, lakrits och surt;-)

Hoppas ni alla har en mysig fredagskväll och att ni iallafall har gott godis! *blink* Nej jag ska inte klaga, han gjorde ju så gott han kunde. Tycker ändå att han borde lärt sig vilket smågodis som jag älskar efter snart 10 år tillsammans;-) *fniss*

6 kommentarer:

  1. Känner igen det där:) sen blir jag galen om han lägger lakrits med "vita frön" på bland allt godis för då smakar alla godisar lika:) ha en mysig fredag kväll! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Det där känner jag också igen ;-)
    Köper han sånt som bara han gillar så är chansen att han får äta det själv större..

    Trevlig kväll och njut av vinet
    Kram

    SvaraRadera
  3. Dom lär sig aldrig, det är absolut i nödfall jag skickar Nicke, det kan nästan kvitta ha ha........ Men ännu en fredag å jag har redan ätit för mycket godis åååååååååååå
    Kram JohannaH

    SvaraRadera
  4. Det har inte min man lärt sig heller än och vi har känt varann i 18 år!!! Han köper bara äckligt "färgämnegodis" som jag hatar =(
    Man kan ju hoppas att det inte tar 18 år till innan han har fattat vad jag vill ha =)
    Vad skönt att allt gick bra med Alfred - han är en riktig liten tuffing!
    Kram/E

    SvaraRadera
  5. Åh vad jag längtar till att kunna dricka ett glas (läs fler) rödvin :)

    SvaraRadera
  6. Oh man ska aldrig låta någon annan köpa godiset för då blir det nästan alltid fel..
    Tur att du hade vinet iaf! =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!