onsdag 9 mars 2011

Paket från Me & I!

Förra veckan damp de ner ett paket från Me&I och jag fick mina underbara yogapants! Jag fullkomligt älskar dem och de rycker på så fort jag får tillfälle och är definitivt mina absoluta favvo mys just nu! Så jag kan verkligen rekommendera dessa, dessutom är mudden längst ner såå snygg och det gör liksom byxan lite mera lyx känsla;-)
Är ni oxå sugna på ett par till er själva eller varför inte ett par snygga kläder till era barn, gå då in på Me&I`s hemsida, HÄR!
(Visst är mina fötter bruna och fina, eller inte ha ha;-))

2 kommentarer:

  1. Ooooo, najs! Gött att man känner sig lite snygg i slappar-kläder.
    Måste kanske ta å göra en beställning snart...synd att dom inte är billigast....

    SvaraRadera
  2. De såg riktigt sköna ut, nästan som mina gravidmysbyxor som jag behållt även efter Judit föddes!! Inte snygga som dina men...

    Hoppas o tror det går bra för er imorgon med Alfreds operation, själv är jag inte förtjust i sjukhus så jag förstår att du är lite orolig. Bara man kommer innanför dörrarna får man lite olustkänsla.

    Kramis

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!