måndag 28 mars 2011

Dumma mej!


Känner mej ganska så pigg nu förutom dunderhuvudvärk och trött. Inte konstigt att man är det med tanke på min natt...;-) Jag har till och med träningsvärk i de magmuskler som jag inte trodde jag hade och även i sidorna...Jag och Douglas har tittat på en födelsedagspresent, Dumma mej! En helt underbar film där många skratt lockades fram och framförallt att det blev ett lyckligt slut, älskar såna där barnfilmer! Han har iallafall haft en bra födelsedag och är mycket nöjd med den!Tuuusen tack för alla era krya på er kramar, nu hoppas jag verkligen inte att de blir några bakslag utan att jag är på benen redan imorgon! Känner till och med hunger och en uns av rastlöshet och då vet man att de är på bättringsvägen;-) Jag är så grymt törsig, men vågar inte riktigt dricka för mycket vatten.... Nu ska jag krypa ner och ta igen min nattsömn som jag missade inatt och sömnen har väl inte blivit allt för mycket under dagen heller. Så god natt på er alla fina!

4 kommentarer:

  1. Gott att du är på bättringsvägen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att det börjar bli bättre.
    Jag fick lära mig nåt nytt också; magsjuka är (uppenbarligen) lika bra magträning som coren jag var på igår! :-D

    SvaraRadera
  3. Hoppas det är äunnu bättre idag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. hoppas du mår bättre idag! man är inte kaxig när man har magsjuka,.. kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!