måndag 21 mars 2011

Nyanser av brunt!

Jag har har fått en ny favoritfärg, nämligen brunt! Det finns många fina nyanser i brunt och det kan matchas till så mycket! En fin kombination är brunt och rosa! Tänk er en riktigt fin sommarklänning i färgerna rosa och brunt till en brun sommarkropp! Just nu är kanske inte dessa färger så speciellt fina mot min så askvita kropp. Jag är så blek så jag nästintill är genomskinlig och jag skäms nästan för att visa mina bleka händer där knogarna är röda, torra och vintertrötta...
Jag försöker ändå pryder upp min vintertrötta kropp med smink och piffar mej med fina smycken och det går i nyanserna brunt! Så nu känns det bättre! *tack gode gud för att smink och smycken finns*
Den fina ringen som jag bär går i träfärgat brunt och kommer ifrån Plain Vanilla. Öronhängena och de bruna fina nagelacket kommer från Mandel desig. Den murriga stora sköna sjalen med rosa rosor på, kommer från People!

5 kommentarer:

  1. Vilken pingla! =)

    Och jag håller med, brunt är fint!

    SvaraRadera
  2. Brunt är fint faktiskt!
    Jag ska nog också investera i något brunt nagellack.. älskar nagellack!

    Kram

    SvaraRadera
  3. ja brunt är jättefint! precis som rosa :D

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR BRUNT OCH ROSA! =)

    Vad fin du är!!

    SvaraRadera
  5. jag tycker oxå brunt och rosa är superfint ihop, grått och rosa oxå! du klär jättebra i lite mer färg, dt är trist med allt svart som folk envisas med att ha. :)

    och förresten, jag tror du skulle passa sjukt bra i lugg! en lång och ganska tät lugg.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!