onsdag 9 mars 2011

Operationsdag imorgon!

Imorgon är det dagen D... Imorgon bitti klockan 7:40 ska vi infinna oss på sjukhuset och jag är sååå nervös. Vet att de är en vanlig rutinoperation, men ändå så finns där en olustig känsla som lurar i min kropp. Han ska ju ändå få en nål i handen som han kommer att gråta över och han ska ju ändå sövas, allt finns de ju en risk med... Nej jag ska inte måla fan på väggen som jag har en tendens att göra;-) Morgondagen kommer att gå galant de vet jag och han är ju en unge med extremt hög smärttröskel så detta kommer att gå finnemang!

Proppade i honom massor av mat nu ikväll. Givetvis var det en sån kväll där han matsrejkade för att storebrorsan sa att maten var äcklig då tyckte självklart han oxå det. Så det blev ett par bananer till apan till kvällsmat;-)
Imorgonbitti får han ju inget äta och då kan de bli konflikter här hemma. För frukost är något som unge herr Grunditz vill ha så fort han slår upp sina små ögon;-)
Snart ska jag krypa ner och hoppas på att somna. Som tur är ska både jag och Jonas vara med imorgon så det känns bra!
(Kanske hinner jag blogga en sväng imorgon bitti, vi får väl se om hjärnan är med så tidigt på morgonen;-))
Natti natt!

20 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon! Allt kommer att ga galant!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå så bra, men jag förstår din känsla... sina barn e ju de bästa man har å vill för allt i världen inte att de ska ha ont...<3 Ska tänka på er imorn!
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå så bra, dom är ju proffs.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  4. Kram till er alla!
    Det kommer att gå fint och lille Alfred kommer att kunna skryta lite om det senare också ;) Men jag förstår din rädsla. Det är skönt att ni kan vara med båda två. Kram <3

    SvaraRadera
  5. Det kommer gå så bra imorgon!

    Stor Kram till alla!

    SvaraRadera
  6. The blog is very good!
    Congratulations!
    http://nelsonsouzza.blogspot.com
    Have a nice evening!

    SvaraRadera
  7. Jag håller tummarna, och allt kommer säkert att gå jättebra. Ta väl hand om er. Kram

    SvaraRadera
  8. Lycka till! *håller tummar och tår*

    SvaraRadera
  9. Lycka till idag, det kommer att gå jättebra!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Vilka söta bilder!
    Hoppas allt går bra! =)

    SvaraRadera
  11. det kommer att gå bra!

    SvaraRadera
  12. Lycka till idag... o hoppas allt går bra. Men jag förstår din känsla där.. min mellanpojk har också opererats. Kram S

    SvaraRadera
  13. Lycka till till lille söte gossen!
    Kommer säkert gå bra men jag förstår att du är nervös!
    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Lycka till, kram till lille Alfred!

    SvaraRadera
  15. Åh, är det nu redan!! Förstår att du var nervös igår kväll...!
    Nu borde det ju vara klart och jag hoppas verkligen att det gick fin fint!!
    Kram på er!!!

    SvaraRadera
  16. Usch och fy vad nervös jag hade varit även om det bara är en rutinoperation. Hoppas att allt går bra

    SvaraRadera
  17. Förstår absolut att du är nervös, det måste man ju få vara!
    Lycka till och kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!