tisdag 8 mars 2011

Ny frisyr kanske?

Jag är sååå sugen på att klippa mej och skaffa en frisyr! De vore ju synd att säga att jag har en frisyr nu med håret i antingen en knut bak, en svans eller bara helt utsläppt;-)
Hittade iallafall detta roliga program där man kunde sätta in sitt huvud i en kändis fristyr och kropp;-)!

Så här kommer de en massa bilder på bara mej och nya frisyrer och färger;-)!

Har ju varit sugen på att klippa lugg länge... Men passar jag i det??



Eller jag kanske ska raka av mej håret helt? Vad tycks? *fniss*

Nå vad tycker ni nu då? Bör jag klippa mej och skaffa en ny frisyr eller ska jag ha den gamla frillan som jag har just nu? ;-) Vill ni oxå testa en ny frisyr? Gå då in HÄR!!

18 kommentarer:

  1. Du passar jätte bra i lugg, men jag tycker du ska kapa en bra bit på länden, då händer det lite mer och du har ju så tjockt fint hår. Men om du vågar tycker jag page skulle bli snyggt me. Kram JohannaH

    SvaraRadera
  2. Längden menar jag inte länden/ J

    SvaraRadera
  3. Du passar absolut i page, med ditt tjocka raka hår!! Men du har ju såå grymt fint hår nu, så vågar du kapa det;) fast ibland måste man kanske få till en förändring.. Du kommer väl ihåg kommentaren jag fick när jag klippte mig efter Ally.. "jaha, så nu har du också den typiska mammapagen.." håller inte med!! Kortare hår kräver ju mer tid;)
    puss å hej!

    SvaraRadera
  4. du skulle passa i nr. 7 och 8.

    SvaraRadera
  5. Bild 3(mörk page), såg ut att passa dig superbra!! Verkligen skitsnyggt! Men det är ett STORT steg att gå för dig som har så långt...beundrar dig om du vågar, fast det är klart. Håret växer väl alltid ut igen... =)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hihi vilket roligt program. Testade det på mig själv och vilka snygga frisyrer;-)

    Jag tror absolut att du skulle passa i lugg.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja man blir en stolt mamma när tänderna kikar fram :D Men ack så ont det kan göra :P

    Jag tycker nog att du skulle passa i lugg! :)

    Förresten, det blir något knas med din länk till din blogg när du kommenterar hos mig :-/

    SvaraRadera
  8. Den lite kortare frisyren med snelugg var jättefin! Skulle också vilja testa något nytt men jag är för feeeg ;)
    Kram Agnes

    SvaraRadera
  9. Bild 11 är jätte fin.. Fast jag tycker att du är fin i håret nu också! =)

    SvaraRadera
  10. haha! Vilken rolig grej! Och den enda anledningen att jag inte gav dig en award ar for att du redan fatt en... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag har gått från långt ljust hår till kort mörk frisyr. Inte alltid folk känner igen mig:)
    jag trivs mycket bättre så här.

    Prova lugg tycker jag! Klipp upp det lite kanske:)

    SvaraRadera
  12. Haha, näe, du är fin som du är NU! Själv har jag sånt lockigt, rufsigt, tjockt hår så jag kan inte ha håret på något annat sätt än jämnlångt... Men jag är van.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Den tredje bilden var du ursnygg i.

    SvaraRadera
  14. antingen den korta mörka pagen eller den blonda frisyren med axellångt och lugg. du passar i det mesta dock :)

    SvaraRadera
  15. Sv: Ja det är konstigt det där. men länken till dig ser ut såhär:
    http://publishme.se/1410960/entries/116256534/comments/www.appelblomman.blogspot.com

    istället för bara bloggadressen och det går ju inte att klicka på den för att komma till dig heller :-/ Knas.

    SvaraRadera
  16. Du passar absolut i lugg !! Den sneda varianten var super fin :) kram

    SvaraRadera
  17. åh jag tycker frisyr som på första bilden, men med Din hårfärg som du har. Lite ljusa slingor nu till våren piggar alltid upp.
    Allt klär en skönhet, så prova på du!!
    kram

    SvaraRadera
  18. Åh kul, det här måste jag oxå testa, skulle verkligen behöva klippa mig nu!
    Tror absolut du passar i lugg!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!