måndag 14 mars 2011

Alla jäkla grejer överallt...

Satt på toaletten i 5 minuter, på de 5 minuterna hann de hända mycket av de 2 små yngsta grabbarna här hemma... Att de bara orkar, att de kan vara så himla kul att dra fram alla grejer som bara finns... Blir tokig på alla grejer och får snart ett psygbryt och flyttar in i ett hus där det bara finns en säng, soffa och ett köksbord. Inte en penal till, inga små grejer som ständigt skall plockas bort. Man kan inte ens skita i fred utan att de drar fram en massa grejer:-( *suck* och *dubbelsuck*
Varför och hur kan det vara så roligt att dra fram så mycket grejer som det bara går? Ok om de skulle leka med det sedan, men nej då. Så fort allt är framdraget då går de till nästa ställe och drar fram lika mycket om inte mer där:-( *ggggggaaaaaaaa*

6 kommentarer:

  1. Oh vad man känner igen det där och jag är precis som du väldigt trött på det. De går bara vidare till nästa sak utan att plocka upp det dom precis hällt ut. Puhhh såger jag bara;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Forlat for skrattet, men jag kanner precis likadant... Min fraga till dig ar: Plockar dom upp efter sig? :0) I vilket fall som hellst sa kan jag uppmuntra med att jag susade in pa Fru W's blogg och tyckte att du skulle vinna det snygga armbandet...

    Kram

    SvaraRadera
  3. mm det går i sån fart att dra fram att man begriper inte hur de hinner!!

    SvaraRadera
  4. Håller helt med dig!!! Och jag som knappt orkar böja mig längre.... har kommit på ett knep och det är att putta in allt under soffan!!

    Idag har Judit o Ralle varit hemma och medan han var på toan rev hon ner = sönder en ljuslykta från 70-talet - inte lätt att hitta en likadan!!!

    Bara gilla läget...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Helt hopplöst!! Men detta fenomen får mig att rensa, rensa och rensa. Bort med allt de inte leker med utan bara drar fram ;o).

    Och angående Lindexbody. TILLBAKA!! Annars bättrar de sig aldrig.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Känner så väl igen det här =)
    Och det hjälper knappt o städa heller... för efter 5minuter om ens det kan de se likadant ut igen =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!