tisdag 31 maj 2011

Tävling!

Imorgon den 1 juni startas en ny barnteve kanal i samarbete med canal +family som heter Cbeebies och är en BBC-kanal! Kanalen är full av roliga barnprogram, allt från barn vetenskaps program till magi!

Nu har jag fått den stora äran att lotta ut 12 stycken olika paket från Cbeebies! (paketet innehåller en ryggsäck, en t-shirt och mister maker)  Så allt ni behöver göra är att lämna en kommentar här nedan, välja vilken färg och storlek ni vill ha (rosa eller blått) och lämna mail adressen!
Jag lovar att era barn kommer att vilja bära dessa så fort kanalen har satt fart, så sätt igång och tävla nu;-)!

Tävlingen avslutas torsdagen den 9 juni och vinnarna presenteras här på bloggen!
Lycka till!

28 kommentarer:

  1. Om jag vinner så vill jag ha blått i storlek 110.

    sandra.syren@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jiho!! Ännu en tävling!! Jag vill vinna ett paket i rosa storlek 92!! =)

    hurtigmarie@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna!! Och i så fall i blått storlek 122

    dif80@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej Åhh vad fina om jag vinner vill jag ha blått strl 92
    Kram
    Lola
    Victoriawiss@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill ocksa vara med! Rosa i stl 104, tack! :0)

    Kram

    helenaargirakis@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Såklart vill jag vara med!
    Skulle vilja ha rosa stl. 110

    therese_holmberg@yahoo.se

    http://tredessa.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. HEEEJ!!!
    Jag vill vinna!!!
    Blått strl.92 passar nog fint....
    Kram kram Linnea
    linnea@remnemark.se

    SvaraRadera
  8. Min lille kille skulle bli jätteglad om vi vann.
    storlek 116 blått.
    petgus1@live.se

    SvaraRadera
  9. Godmorgon!

    Klart vi vill ha
    ett paket någon da´
    perfekt till en kille
    ja, han skulle få dille
    över storlek 116 blå med elefant på magen
    den skulle han vilja ha hela dagen!

    hälsningar:
    malgu789@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. men det är klart...

    syrran vill också ha
    ett paket någon da´
    storlek 98 rosa tröja
    för att med brorsan röja
    på dagis med snygga kläder
    häftig i varmt väder
    på magen en elefant
    oj, så elegant!

    hälsningar
    malgu789@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Då håller jag tummarna och hoppas på ett paket som innehåller blått stl.98

    madde.sandahl@live.se

    SvaraRadera
  12. Ville bara tipsa om att nu kan ni vinna ett presentkort värt hela 10 000:- hos Nelly.com, du kan köpa en helt ny sommargarderob! Tävlingen hittar ni här: http://barnshopping.se/nelly-com/

    SvaraRadera
  13. Vi vill oxå vinna.. Rött i storlek 86..
    / Frida o Tila

    Fridamagnusson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Vill gärna vara med och tävla om ett rosa paket i stl.92
    elk73@hotmail.se
    Hälsningar EvaLena

    SvaraRadera
  15. Är gärna med o tävlar, blått st 98
    sofi.jacobsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Och jag vill vinna..
    Vinner jag så väljer jag blått & stl 110.
    Vore bra då sonens dagisväska har gått sönder.

    lixenstrand.linda@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh, kanontävling!! Hoppas på tur nu :)
    Skulle vilja vinna ett blått set i strl 116

    mail: elinteg81@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Heeeeey...
    Spännande, kanske har jag turen med mig den här gången =)
    Ett rosa litet paket och storlek 110.
    Kram Lina

    evylina.bjuhr@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill oxå vara med och tävla!!
    Blå i storlek 92 skulle sitta fint på min pöjk!

    Kram Annika

    annika_adielsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Åh, jag hoppas att det inte är försent! Om jag nu får vara med i utlottnigen så skulle jag vilja ha rosa i stl 80. Jag tror att tösen skulle bli så söt så! Mailen är anna_linnea81@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna va me å tävla:) blått i stl 92 skulle sitta fint på Leon!
    Ha' en bra helg!

    Mia_anderzzon@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Vill oxå va me. Blått i Eddies storlek, !02 kanske passar.
    Puss/mamsen
    LenaJohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Om jag har turen och vinner så vill jag ha blått i storlek 80 till min lille kille. Trevlig helg! :)
    Kram Josefine

    Josssefine@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill såklart vinna:)
    Råsa i storlek 92
    Ha en bra helg på jobbet!!
    kram

    SvaraRadera
  25. hej där! kul med tävling! strl 104 blå kram kram från Dalla!
    krida78@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Oooo jag vill oxå vara med och tävla :-D
    Väljer Rosa i storl 116!
    HÅLLER TUMMARNA!

    Kram Titti

    SvaraRadera
  27. Nu känner jag att turen ligger i luften ;) Vill ha blå i stl 92 om jag vinner! =)

    SvaraRadera
  28. Jag vill ha ett rosa paket i stl 116 om jag vinner =)

    dave.aleksander@gmail.com

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!