lördag 21 maj 2011

Matjesill, nypoatis och tid!

Har varit hos mamsen och intagit en helt fantastisk god sommarlunch! Nypotatis, matjesill med gräslök och gräddfil! Det var helt ljuvligt i munnen och min "bakfylla" håller sakta men säkert på att försvinna;-)!
Jag har så mycket tid över, trots att jag bara varit vaken i så där 4 timmar och ska åka och jobba om 45 minuter igen... Alltså vart gjorde man av sin tid innan man fick barnen???? Jag måste ju haft så mycket tid över till så mycket annan skit? Jamen liksom att bara gå upp äta lite, dusch, kolla datorn och åka iväg en sväng tar ju liksom ingen tid när man är själv...
Dessutom har självaste latmasken krypit in i mej så jag kör på köpemat nu när jag är själv;-) *perfekt* Så nu får jag ännu mera tid över på bara mej själv, helt galet liksom när man annars har röven full;-)
Nähä ska väl inte sitta här och svamla om min tid utan ta mej i kragen och åka och jobba.... Jag ser fram imot min rast, då ska jag mumsa på jordgubbar och ha lite lördagsmys med maskinerna;-)

5 kommentarer:

  1. Åh vad det ser gott ut.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åh, vad avundsjuk jag blir... på sillen och potatisen såklart ! Det där med att jobba på helgen passar inte mig ;-)
    Men, sen har du gjort ditt och är långledig, ha det så gott !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag fattar inte heller vad man gjorde av tiden innan barnen..... Tog dagarna någonsin slut liksom ? Kram

    SvaraRadera
  4. vad gott, blev otroligt sugen på matjessill nu :)

    SvaraRadera
  5. Åh, sill och päror! det BÄSTA kag vet:)!!
    Hoppas du har en fin söndag!Kram.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!