måndag 16 maj 2011

Choklad är livet!

Sötsuget är stort ikväll. Jag har abstinens efter socker. Men då har jag min räddare i nöden, nämligen marabous premiums mint choklad 70%! Den är sååå grymt god, så grymt god att jag liksom inte kan få nog... De sägs att 1-2 rutor 70% mörk choklad inte gör något om man vill gå ner i vikt. Men vem kan hålla sig till endast 1-2 rutor?? Inte jag iallafall;-)
Men när man tittar på bilden nedan så inser jag att jag borde hålla mej ifrån allt som har med både fett och socker att göra...  Visst har jag en snygg delad badring på magen?;-) Snyggt när leggingsarna liksom skär in i midjan och att jag har dom uppdragna som en kärring;-) Jag tänkte att ni behövde skratta lite, så därför bjuder jag på denna bilden;-)



Finns det förresten egentligen något sött som är nyttigt? Hmm, jag bara undrar;-)
Förresten... På den översta bilden är jag inte smutsig... Nej jag håller på att måla och färgen vägrar släppa från mina händer... Bara så att ni vet och inte tror att jag går runt och är smutsig;-) *fniss*

7 kommentarer:

  1. Hahaha! Du e för härlig :)

    SvaraRadera
  2. Du e ju för go! Choklad är livselixir!!!
    Kram M

    SvaraRadera
  3. He he! Härligt med människor som bjuder på sig själva.
    Vi är nog rätt många som kan bilda klubb vad gäller valkar och bilringar på mage, rygg och lår! ;-D

    SvaraRadera
  4. =) =) =) Snygging!! ;-)
    Puss!

    SvaraRadera
  5. Du jag håller med dig!! Vem fasen äter 2 rutor??!! Möjligtvis kan jag vara nöjd efter två kakor hahaha!!
    Uhm... Den där extravadderingen runt magen ser bekant ut... *hosthost*

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  6. hej hej...lägger in i favoriter!!!

    SvaraRadera
  7. Hihi..
    Ja Oscar hade samma problem här hemma när Elvira låg i magen =)
    Men ja, man väntar ju på de djupare undringarna.. mindre skoj kanske!

    Du är väl för underbar du =)

    KRAM!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!