tisdag 24 maj 2011

En nygammal kökssoffa!

Jag har köpt en kökssoffa av ett par grannar som snart ska flytta. Tycker att de verkar himla praktiskt att ha i sitt kök och många små barnrumpor får liksom mycket mera plats än vad de gör på en stol;-) Nu ska även den målas och fixas till med lite nytt tyg och sen ska den få flytta in. Jonas är väl så där halvt förtjust i alla mina projekt som jag håller på med. Jag är liksom överallt och hinner knappt klart med de ena förrens jag börjar med de andra;-) Men tänk va han ska tacka mej när han kommer att få sova god middag på den sköna kökssoffan;-)
Dessutom kan man ju faktiskt samla på sig ännu mer små prylar som lätt kan gömmas undan under sofflocket;-) *fniss*

4 kommentarer:

  1. My god va snygg stil det var på den :) tycker iof inte du behöver måla om den, den ser jättesnygg ut redan nu. Blir lite mjukare känsla med vit mot dina röda stolar :) vitt bord, vit soffa o så röda stolar skit snyggt!!!!

    SvaraRadera
  2. Gud vad snygg soffa!!! Avis!!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Den är ju jättefin som den är, tycker som Hanna att den är snygg vit, kan ju bli lite mycket om den ska vara röd me...Kram JohannaH

    SvaraRadera
  4. Den kommer att behålla sin vita färg och inte målas i rött! Men den är väldigt sliten i både klädsel och färg så den behöver en liten uppfräschning;-)!
    Kram K
    (äppelblomman)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!