tisdag 3 maj 2011

Provsvar!

Idag damp det ner ett brev från landstinget och jag öppnade det med ett pirr i magen... Kikade lite i kuvertet innan jag tog upp själva brevet. Blodprovet på ämnesomsättningen var helt normal. Så nu har en stor sten fallit från mitt hjärta samtidigt som det känns att jag på nått vis får ta upp jakten på att hitta de andra felet... Något är ju som sagt galet och jag mår inte som jag brukar... Eller så kanske man mår så här när man överstigit åldern 30 och är en sliten 3 barnsmamma? Fast jag vill ju inte känna så här... Ska börja med att köpa femal balans som jag blev tipsad om. Vem vet den lilla tabletten kanske hjälper mej tillbaka till mitt glada jag!?
Såg ni söta läkarens hälsning?! Istället för bara hälsningar så skrev han BÄSTA hälsningar..;-) Tänk att detta lilla ord kan göra ett brev så mycket trevligare;-)!

12 kommentarer:

  1. Inte ska du må dåligt din stackare.... Hoppas ni snart kommer fram till vart felet ligger. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna.

    Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.

    Vänliga hälsningar
    Madeleine
    madeleine.lindfors@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Gött å höra!! Hoppas femal balans hjälper dig i alla fall lite...sen tror jag att sommarn kommer att göra susen om den nu kommer tillbaka någongång...

    Sen kanske det tröstar lite om jag sägar att jag bara gått ner 1 kg på 3(!!) månader...suck... Men jag tycker man känner det i att man orkar mer så jag lever på det. =)
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  4. Skönt att provet var bra. Femal balans kommer säkert att göra nytta. Sköt om dig!

    SvaraRadera
  5. Så skönt för dig att allt var bra enligt proverna iaf!

    Hoppas femal hjälper!
    Jag äter nått liknande och även Rosenrot och fyller på med extra D-vitamin.
    Känns bra!

    Den där Dr.Per har den rätta känslan;);)

    Kram Eva

    Ps.
    Bosse-kanin lever men ser lite död ut när han relaxar;)

    SvaraRadera
  6. Härligt att du fick ett positivt brev!
    Jag känner mig ungefär som du. Så det är kanske så här det ska vara ;-)
    Kommer du på nåt så hojta till! hihi

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Bästa hälsningar... Jo. Låter väldigt mycket trevligare!:)
    och så trevligt resultat, skönt!

    SvaraRadera
  8. Usch vad jobbigt du verkar ha det.
    Min mamma vet jag har det där problemet och varje gång jag är lite tröttare än vanligt så brukar jag tänka att jag själv också drabbats.
    Men det har jag ju inte!
    Hoppas du snart får balans i ditt liv.
    Tack för titten hos mig och välkommen åter.

    SvaraRadera
  9. Gott att höra! Förstå¨r att du blev gald av ordvalet - men sen är han ju "bästa doktorn" Oxå!! / Maria Ekdahl

    SvaraRadera
  10. Skönt att det vet ett positivt svar. Kanske du bara behöver komma iväg en hem helg och vara för dig själv? Ingen man och inga barn, bara slappa och tänka på dug själv.

    SvaraRadera
  11. skönt!! :)
    köp lite vitaminer och fortsätt röra på dig så ska du se at du blir pigg och glad!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Vad bra Karro att svaret var bra.. Han är en suveränt trevlig läkare som jag väljer om jag får. Han behandlar en INTE som en hypokondriker.. ;-) Stor kram till dig o hoppas du snart mår bättre. Kram Sofia W

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!