tisdag 10 maj 2011

Vem där?

Jag och Douglas ligger ute och solar medans småbröderna sover! Vi känner oss en aning rastlösa så vi spelar spel, om och om igen;-) Vem där, ett ett favvospel som Douglas inte kan få nog av. Både jag och Douglas är riktigt dåliga förlorare och då är detta spelet perfekt för det tar ingen tid och man vinner nästan varannan gång! Gott för oss dåliga förlorare;-) Nu skriker spelet och Douglas efter mej igen;-)!
Är ni rastlösa i solen? Eller kan ni bara ligga rakt upp och ner och sola? Jag har kunnat det förr men jag tycker det blir svårare och svårare för varje år som går att göra det;-)

5 kommentarer:

  1. Alltid kul att spela spel..ja ligger gärna i solen men det e lite svårt nu när man har en balkong och det är kvällsol och sedan väl kvällen kommer så har jag ett förråd som skymmer solen också =( men men man kan ha tur om solen ligger på ett annat håll

    SvaraRadera
  2. Är aldrig rastlös i solen. Blir totalt avkopplad!

    SvaraRadera
  3. Jag blir förbaskat rastlös i solen! Tur att jag har en liten bebis att springa efter detta året ;)

    SvaraRadera
  4. Jag brukar läsa en bok medans jag solar ryggen ;)

    SvaraRadera
  5. Åh, det spelet hade jag helt glömt bort! Men kommer ihåg att jag tyckte det var sjuk roligt.. :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!