torsdag 5 maj 2011

Mina fötter lyser i färgen vitt!

Igår fick jag hem mina efterlängtade converse som jag beställde för flera månader sedan från Ellos! Egentligen skulle de inte komma förrens i juni månad, men så damp de ner i lådan redan nu! Och ingen blev ju gladare för det än jag! Ny lyser mina fötter i vitt vart jag än går. Men jag vet att inom en vecka så är de inte så vita längre utan de har förmodligen bytt till en brunare och skitigare nyans;-) Inte mej imot, känner att jag inte riktigt är bekväm i riktigt så vita skor;-) *fniss*
Och när de blivit så skitiga som jag kanske inte riktigt vill, ja då slänger jag in dem i maskinen på 40 grader och sen är som som nya igen! Har gjort så med alla mina converse och de funkar kanonbra! Fick tipset av en vän att man även kunde slänga in en flisfilt eller liknande för att snörena ska hålla lite längre! Bara ett lite tips så här på kvällskvisten;-)!

9 kommentarer:

  1. Åh, då kanske mina kommer snart också!?
    Har också beställt men tror inte de skulle komma förrän i juli..typ..surt som f-n...
    Men kanske kanske då... =)

    SvaraRadera
  2. Tvätta skor kör jag också med. Men fleecefilt var något nytt! Tack för det tipset, det ska jag testa :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker converse är ursnygga på andra. På mig ser de ut som skeva, plattfötter...Ha ha ha! :-D

    SvaraRadera
  4. Dem är grymt snygga. Har ett par vita jag också =)

    SvaraRadera
  5. Snygga! Har inga vita annu, men det kommer val det ocksa i sinnom tid... :0)

    SvaraRadera
  6. Åh har dina också kommit?! :) Mina kom också igår.
    Höga vita. Ännu ett par. Älska converse! :)
    kram

    SvaraRadera
  7. Jag har ett par svarta i läder som jag trivs så himla bra i, men dom ska jag nog inte tvätta i maskinen ;-)
    Skulle gärna ha flera men maken tycker inte dom är så snygga och jag vill ju se vacker ut för honom ;-), speciellt idag när vi har bröllposdag ;-).
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja jag tänkte väl att de kom lite tidigt, men inte mig emot :) Jag sitter och snörar om mina nu, as we speak. Kanske invigs de idag, om det inte börjar regna.

    Ångrar lite att jag inte köpte två par...

    Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Jag har också köpt ett par på Ellos. Beställde dem i september och fick dem i februari :) Här blev det ett par röda. Så nu har jag ett par röda och ett par rosa :)
    Kram Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!