lördag 28 maj 2011

Mycket vin rann de ner igår....

Och vi hade sååå trevligt som vanligt när vi träffas;-)! Decibelen var på det högsta och vinet flödade ner i våra halsar och vi tjattrade i varnadras munnar, ja precis som det ska vara på en vinjunta;-)
Detta kan ha varit min sista vinjunta på länge... Eftersom att jag kommer att jobba ständig helgskift i höst så kan jag nog inte vara med, om nu inte vi lägger det på en torsdag;-)? För det vore ju fruktansvärt att inte få träffa dessa snygga tjejer på hela hösten, ja verkligen skittrist...:-( De är väl det som är negativt med att alltid jobba ständig helgskift...
Men jag sög på "karamellen" länge igår och njöt för fulla drag av deras sällskap!!!

Maten var helt fantastisk och passade mina smaklökar kanon! Vi blev serverade en buffe med bland annat en paj med ruccola och soltorkade tomater i, marinerad kall kycklingfile och pasta sallad! *mumma*
Det känns dock i huvudet idag att vinet rann ner så lätt igår.... Är en aning seg i luvan och så där lite lätt skakig på handen;-) Men de är smällar man får ta efter en vinjunta;-) *fniss*

2 kommentarer:

  1. Ni ser då ut att ha haft trevligt :o) Hur ofta ses ni på vinjunta? Kram

    SvaraRadera
  2. Kolla glasen. Du har druckit mest... Hahaha!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!