fredag 6 maj 2011

En underbar fredag!

Vilken underbar dag vi haft idag! Vi har inte gjort någonting på dagen, bara varit, sovit lite middag och lekt! Annars brukar ju våra liv gå på i väldans fart men inte idag och det är sååå skönt! Dock blev det en liten joggingtur så här på kvällskvisten med bästa Veronica! Jag slog mitt rekord på många år och sprang 3,5 km! En aning seg i kroppen var jag men nu jäklar känns det såå bra;-)! Direkt efter springturen gick vi hem till Veronica och tog oss ett gott glas vitt i solskenet! *härligt* Nu är jag mätt i magen efter att mannen och barnen i huset har lagtar god tacos till oss! Sitter och sipprar på ett underbart gott glas rött och fortsätter njuta av denna fantastiska fredag!


Har ni oxå haft en bra fredag?
Skål på er mina fina bloggisar, ha en fortsatt bra fredag!

4 kommentarer:

  1. Tack =) Ja bara att kämpa på, när man väl fått igång flåset så är de bara att fortsätta! För jag lovar, de blir bättre.. men å andra sidan har jag ju sprungit iaf en gång i veckan i typ 1 år nu och NU orkar jag.. Sjukt men sant!

    Gud vad gott de där glaset såg ut =)
    Skulle ha tagit ett jag med, men ska nog spara mig till imorron eftersom de blev ett igår =)
    Många kramar!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag!! Precis så vill jag ha mina helger. Hoppas ni får en lika trevlig dag imorgon..

    SvaraRadera
  3. Ååå ett välfyllt glas rött, jag är sååå avundsjuk!!

    SvaraRadera
  4. Låter som en toppen fredag, då hoppas jag att din lördag blir lika bra!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!