måndag 9 maj 2011

Takkrona!

Jag har länge varit ute efter en takkrona till vår altan! Vi behöver lite ljus därute och då passar ju en takkrona med levande ljus perfekt!
Igår kom min svärmor hit och hade hittat denna snygga krona på kupan (byns lokala second hand affär) Den passade sååå bra på vår altan och nu är jag sååå nöjd! Men som vanligt måste jag ju ändra lite på saker och ting... Är inte helt nöjd med färgen på den. Färgen går i mörk kopparfärg, men jag skulle helst vilja ha den i svart eller vitt! Vad tror ni om det? För det är ju enkelt att bara spraya med en metallfärg och så får man ju som man vill;-)! Eller så kanske jag ska bryta helt och spraya den i en röd färg eller varför inte silver? Vad tror ni om det? Allt måst ju faktiskt inte vara svart och vitt;-) *fniss*

8 kommentarer:

  1. Jättesnygg verkligen!
    En sådan vill jag också ha tag i :-)

    Färgen vet jag inte.
    Vit försvinner nog litegrann (tänker på panelen bakom) och det är ju synd när den är så fin.
    Så jag hade nog satsat på svart då!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Passar ju verkligen jättebra!
    Håller med om att vitt försvinner nog lite i den vita panelen bakom. Men oj va snyggt det hade blivit med en cool röd färg!
    Men svart funkar ju alltid såklart;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är superfin! Och den passade ju perfekt där! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. JA! RÖD såklart!!! =)
    Det kommer att bli kanonsnyggt!!

    Och du, javisst vet du vad som händer här just nu...
    ...det kunde jag ju inte låta bli att berätta för dig när vi sågs...=)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  5. snygg, passar stilen bra :)

    SvaraRadera
  6. Inte vitt, då försvinner den snygga kronan mot väggarna. Rött hade varit läckert!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Silver eller krom kanske :)Jätte snyggt uterum.

    SvaraRadera
  8. Kanske gräs grön vore något!! Kram JohannaH

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!