torsdag 12 maj 2011

Alla har ett födelsemärke när de föds!


Jag gjorde min tatuering på benet för 100 år sedan, älskar den och kommer snart göra fler!! Douglas vet att jag har den där, men så idag kom han väldigt när den och utbrast: -Är detta ditt födelsemärke?! Blev så full, nej de är ju min tatuering vet du väl svarade jag! -Men vart har du ditt födelsenmärke då? Alla människor har ju ett när de föds... Ja vad svarar man då? I och för sig hade jag lika gärna kunnat varit född med denna tatuering, för gissa vad den betyder? OLYDIG;-)! Och tydligen ska jag ha varit olydig från det att jag föddes och tror mej veta att jag fortfarande är det en aning;-)! Så ja, om någon undrar så har jag ett stort födelsemärke på min högra vrist enligt Douglas;-)! *fniss*

5 kommentarer:

  1. Hahaha, ja dom är för härliga de små liven!

    SvaraRadera
  2. Haha va härlig han är! :)

    Men visst är det härligt med tatueringar. Jag gjorde min 7e idag och har planer på fler. Det blir som ett beroende. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, men gulle-sambo då :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt födelsemärke... ;-) Jag älskar oxå tatueringar, har två, en orm som kommer utslingrande ifrån håret i nacken och så Magnus namn på armen och jag vill oxå ha flera.
    Sv. Jag önskar oxå att vi bodde närmare, tror vi skulle hadet jättekul ihop och dricka vin i varje fall varannan dag ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt födelsemärke! Jag älskar tatueringar så kör på så du kan visa vad det blir!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!