onsdag 25 maj 2011

Dagens outfit!

Inte det lättaste och veta vad man ska ha på sig när vädret är som de är ute... Försöker iallafall få in en liten sommar feeling och bär ett par svarta shorts från H&M. Men så varmt är det ju inte så jag väger upp det med en mysig stickad tröja från KappAhl!
(Nyinköpt i söndags!)
Och som vanligt bär jag mina älskade leopardskor som oftast sitter på mina fötter. Tyvärr börjar de synas på dem och jag ångrar hjäl mej att jag inte köpte fler när de ändå var så billiga. 99 kr på ICA Maxi!

9 kommentarer:

  1. Läste att du hade problem med att kommentera, så jag tänkte testa. Kan du läsa detta så funkade det väl troligtvis för mig i alla fall.

    Ps. Gillar verkligen din nya kofta!

    Kram/M

    SvaraRadera
  2. jättefint, snygg oufit helt i min smak :) och visst kan man fynda p ica maxi och så, jag hittade till exempel ett par leopardmönstrade gummistövlar på coop forum, lätt årets köp :)

    SvaraRadera
  3. Men så vacker du är!!!

    Vill också på shopping, nu nu nu!!!
    KRAAAAAM Marie

    Och så detta skit-blogger...:( Kommenterar anonymt då...

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!
    Ser himla fräscht ut faktiskt.
    Här är det också kyligt idag. Blåser som bara den :-/
    Jag kan bara kommentera till en person sedan blir jag utloggad.... irriterande.

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Åh så fin du är!
    Och vilket håååår:)!

    Kanske man skulle byta till blogg.se?
    Behöver kanske ändra min adress efter bebis kommit:)
    Men alla följare "försvinner" då va?

    SvaraRadera
  6. Va fin du är! Superfräsch! :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefint!! Både du och outfiten :D

    SvaraRadera
  8. snygging! du måste ju ha gått ner i vikt, du ser mindre ut! :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!