torsdag 12 maj 2011

Rött är sött!



Ni minns min takkrona som jag fick av svärmor i måndags!? Nu har den fått en helt annan nyans! Kände att den behövde en lite piffigare färg och då blev det rött! Jag är såå nöjd med den! Rött är ju faktiskt sött och jäkligt snyggt till svart och vitt! Nu kliar det sjukt mycket i mina fingrar, vill bara göra om och göra om och göra om;-) Har ju 4 stycken stolar och en byrå som står och väntar på renovering och lite färg ute i garaget Kanske kan det bli helgens projekt!? Har även snikit åt mej en snygg kökssoffa av grannarna, även den behöver lite ny och fräsch färg och något roligt tyg på sig! Undrar jag om jag vågar mej på att även måla köksoffan i rött? Eller så kanske den får bli grön? Grönt är ju faktiskt skönt;-)

5 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!