tisdag 24 maj 2011

Strul med blogger... (Igen!)

Jag blir tokig på min blogg som åter strular.... Igår under en tid kunde jag inte lägga in några inlägg, men sen funkade det när jag gjorde det från Jonas dator. Skit knäppt:-( Jag kan inte heller kommentera på vissa bloggar, men då har ju smarta jag kommit på att man kan ju vara anonym så man ändå kan ge en liten vink på bloggarna. (Så då vet ni som inte kan kommentera, bara kommentera anonymt;-)) *fniss*
Nu hoppas jag att blogger skärper till sig annars blir det till att hitta en ny blogsida som inte strular så mycket!

4 kommentarer:

  1. Jag har inte märkt något denna gången. Märkligt. :-(

    SvaraRadera
  2. Verkar som om det är många som har strul med sina bloggar just nu, hoppas det löser sig snart. Men att vara utan dator helt, det är oxå blä, jag lovar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har också funderat på att flytta bloggen. Men gillar blogger liksom....

    SvaraRadera
  4. jag vet,man kan ju bli galen på denna blogger!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!