onsdag 11 maj 2011

Vi 2!

För 10 år sedan vid denna tiden visste inte jag att jag skulle träffa min blivande man på kvällen!
Vi kände inte alls varandra utan träffades av en slump på ett 40 års kalas den 11 maj -01, en underbart varm försommar natt! Han och hans vänner kom för att vi bjudit in dom för att pigga upp festen lite;-) Efter att bara sett honom i 2 minuter bestämde jag mej snabb att honom skulle jag ha och tryckte upp honom mot en vägg och frågade om han ville följa med hem;-) Svaret var ju ganska glasklart. (Jag sjöng kareoke för fulla muggar hela kvällen för honom så det är ett under att han ens vågade följa med mej hem;-))
Han sov över hos mej och det tog ytterligare 2 veckor innan vi sågs igen. Sedan den dagen har vi hållt ihop! Vi har haft våra berg och dalar, men allt har vi tagit oss igenom! Han har gett mej 3 otroligt fina barn och han är mannen i mitt liv! Det enda som fattas just nu är en till ring på mitt finger....;-) Jag har väntat länge nog nu känner jag och hoppas att min kära Jonas snart får fingrarna ur och snart friar till mej;-) Kanske redan ikväll, vem vet?;-)
Jag älskar dej Jonas och tack för 10 underbara år!

9 kommentarer:

  1. Underbar kärleksförklaring. Hoppas han friar till dig idag! Kram

    SvaraRadera
  2. Go Jonas go!!!! Denna kärleksförklaring kan han vara inte ignorera!!! Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Åh va fina ni är! Ett stort grattis till er på eran dag! :) Hoppas att ni får en fantastisk kväll tillsammans!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt :) Grattis till er!

    SvaraRadera
  5. Tryckte upp honom mot en vägg??
    Ha ha! Ja, då måste jag faktiskt ge karl´n lite credit att han vågade gå med dig sen. ;-)

    SvaraRadera
  6. Underbart! Grattis till er båda!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till er båda. Hoppas verkligen han friar ikväll efter din kärleksförklaring;-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till er bada! Jag haller tummarna for att ringen kommer snarast...

    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott till era 10 år!! Gud, jag som tycker jag har stått ut länge med våra 6 år :) Och här finns inte heller en skymt av nåt frieri... ;)

    Kram ♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!