onsdag 25 maj 2011

Fejk...

...eller en uppfräschning, ja de beror väl på vad man kallar detta;-) Jag har lagt i en färg i håret som döljer alla mina gråa och trötta hårstrån. Jag hade en hemsk utväxt från hell... Jag är trött, ja så trött så jag skulle kunna sova dygnet runt. Därför fick även ögonfransarna och brynen sig en omgång färg de med! Och eftersom att solen lyser helt med sin frånvaro så fick de bli insmörjning av brun utan sol för att vara någorlunda fräsch... Ja så vad ska man nu kalla det fejk eller uppfräschning?;-) Om jag ändå är inne på fejk så hade jag gärna satt mej på en salong och låtit mej göra ett par fejknaglar. För fy attans va mina händer ser tråkiga ut just nu. Naglarna ser ut att vara lika trötta som övriga kroppen... Asch när vi ändå är inne på fejk så hade jag väl kunnat välja ett par nya bröst så här inför sommaren oxå då;-)
Men jag får snällt vänta tills den dagen jag får in masssssor av pengar, sen kan vi kanske börja kalla mej fejk och inte bara en uppfräschning;-)
Är det bara jag som är dödens trött? Sover omkring 10 timmar per natt och ändå så sover jag en sväng på dagen... Vad är felet? Varför är man sååå himla trött? Synd att man inte kunde fejka sig pigg, för då hade jag gjort det på en gång;-)!

8 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Ja men de gör du rätt i, att prova daim cheesecaken (för den var UNDERBAR) och att fräscha upp dig!!
    precis vad man behöver som mamma och är VÄRD!!

    många kramar!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att fler är trötta, sover oxå massa timmar varje natt och är ändå död när man ska upp och all träningsinspiration är bortblåst, vill bara soova!!
    Va negativit de blev:)
    Snart blir vi nog piggare igen!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Köp berrocca, en brustablett som säljs på apoteket. Den brukar göra susen på mig, när det känns som värst. Karin

    SvaraRadera
  4. Jag skulle absolut säga uppfräschning ist för fejk. Jag färgar också håret! :)
    Nu väntar jag bara på "efter-bilder".

    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha, jag tror verkligen att vi skulle bli BRA vänner om vi bodde nära varandra! Du känns liksom som jag!
    Jag säger uppfräschning, inte fejk, jag vill INTE bli gråhårig nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag är också fruktansvärt trött...
    Jättesegt att gå som en zombie hela tiden.
    Hoppas att färgningen blev toppen!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  7. Du har inte dåligt järnvärde?
    Då blir man ruggigt trött!
    Vi kvinnor är värda lite "fejk" livet sliter hårt på oss, all hjälp är välkommen ;-)

    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  8. Alla behöver vi en piffa upp sig dag ;) men jag tycker att du är så vacker, så nu kommer du bli bara ännu vackrare :) jag säger tack gode gud att det finns hår färg och toning och rynk kräm å sol utan brun och färg till lite av varje ställe på kroppen ;) så man känner sig som ny igen =)
    Vi kvinnor behöver lite piff lite här och där i bland "fniss"
    Ha en underbar dag kramar i massor/ Katarina L

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!