fredag 20 maj 2011

Snart jobb...

När ni andra tänder grillen, häller upp ett glas rött och njuter, ja då åker jag till jobbet;-) Själv ska jag slita som ett djur och jobba för brinnande livet;-) Jag missar dock fredagsmyset, men jag behöver dock inte känna någon söndagsångest;-)
Sitter och väntar på att få gå och jobba. Om ca en timme ska jag befinna mej på jobbet och pulsen ligger på omkring 350;-)
Jag har gråtit en skvätt, ja inte för att jobba. Nej utan bara därför att mina älskade pojkar ska åka ifrån mej över helgen, de känns i mitt mamma hjärta... Är dock en gnutta irriterad på min käre sambo som ännu inte tagit sig hem från sitt jobb. Kul att vi kanske hinner träffas så där en minut i dörren innan jag ska iväg och dom åker ner till stugan... *not*
Nej nu ska jag inte sitta här och tråka ut er om jobb snack, ni har ju som sagt annat att tänka på denna underbara fredag, tänk inte på mej bara;-) *fniss*
Ha en superduper underbar kväll och gör mej en tjänst är ni bussiga. Ta ett glas rött,vitt eller rosè åt mej oxå;-)
Hej på er, vi syns imorgon!
Denna dryck får hålla mej allert ikväll istället för ett glas rött, jag hoppas att den lyckas med det;-)

7 kommentarer:

  1. Lycka till ikväll och försök att inte tänka på ungarna för mycket! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går bra att jobba.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra på nya jobbet!
    kram Mona

    SvaraRadera
  4. Jag kan trösta dig med att det inte blir nåt vin här heller! Lycka till inatt!

    SvaraRadera
  5. Lycka till inatt!
    Tänker på dig,
    kram kram

    SvaraRadera
  6. ...här är en till som jobbar hela helgen... Fast ikväll blir de lite rödvin o grill. De kan jag klämma in på jobbhelg! kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!