onsdag 11 maj 2011

En bukett med blommor...

...men ännu inget frieri...;-)



Fick dessa underbara blommor av min snälla man (menar förstås sambo;-)) när han kom hem från jobbet! Men han föll inte ner på knä som jag hade önskat... Men kvällen har ju bara börjat, han har ju några timmar på sig innan denna dag är slut;-) *fniss*

Just nu är han inte ens hemma.... Han åkt en sväng till våran kompis som blev pappa till en söt liten kille igår kvällst! Får väl snällt gå ner och förbereda middagen och hoppas på att små killarna somnar snällt så att vi får sitta lite själva och äta! Sen får jag kanske ta tag i den där friningen själv, får väl helt enkelt falla ner på knä för honom istället när han inte gjort det för mej;-) Men gammal modig som jag är vill jag ändå att han ska fria. Risken finns ju då att jag får vänta ytterligare 10 år innan han friar;-) För visst skulle Karolin Grunditz låta grymt mycket bättre än Karolin Johansson;-)?!

10 kommentarer:

  1. Jag förstår vad du menar med att man är lite gammalmodig. Det är ju killen som ska fria såvida det inte är skottår. ;)
    Hoppas att ni får en supermysig kväll iaf!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på er dag!

    Jag håller tummarna för er kväll och att han ser till att fria nu :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis på dagen och hoppas att han friar snart.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det kommer säkert ska du se :) När han är riktigt säker på att han har råd att ge dig det bröllop du förtjänar :) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det är väl skottår nästa år -utifall att ...

    Kram
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på er dag!

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis till er, och jag hoppas dom nästa 10 blir lika underbara.
    Själv har jag och mannen varit tillsammans i 25, oj, oj vad tiden går fort.

    SvaraRadera
  8. Som sagt, nästa år är skottår. Passa på om karln inte får tummen ur! ;-)
    För övrigt; hans namn låter jättebra, men tänk på att du inte kommer kunna vara lika anonym längre.. :-D

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Är det bara för mig som din blogg är konstig?
    Jag kan bara se inlägg från onsdag 11 maj.

    SvaraRadera
  10. Den som väntar på något gott.......det är ju inte skottår än;)
    Kram Veronica

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!