måndag 7 februari 2011

Underbart tackkort ♥

Vi fick ett underbart tackkort igår från Emma och Mårten. Ett mycket speciellt sådan, det var nämligen inget vanligt tackkort på självaste brudparet. När jag öppnade de fina kuvertet låg där 2 kort på mej och Jonas och en cd skiva! Stoppade genast in skivan i datorn och fick till min stora glädje se ett bildspel allt från möhippan/svensexan, bröllopsdagen, festen och dagen efter med underbara låtar till! Mina tårar rullade ner för kinderna och minns det underbara bröllopet som om de var igår!!
Nu väntar jag bara själv på att få uppleva en sån där perfekt bröllopsdag!!;-) ♥

6 kommentarer:

  1. Åh, vilken påhittighet =).
    Jag skulle oxå ha varit med på detta bröllopet MEN så blev vi bjudna på ytterligare ett!
    Hur ofta går man på bröllop och så blir det
    två på samma dag!!!!

    SvaraRadera
  2. Det var ju en riktigt kul tackgrej!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. wow... vilket roligt sätt att tacka på! ^^ det måste jag komma ihåg till den dagen det är dags för mig. ;o)

    sv: jag redigerar mina bilder på picnik.com, ett busenkelt sätt sör oss som suger på photoshop, haha!

    ha en fin dag, kram H

    SvaraRadera
  4. Oh, önskar jag oxå var med på bröllopet =) Vilket underbart kort på dig och mannen. Kram

    SvaraRadera
  5. Så fort jag såg ditt inlägg fick Richard springa ut i postlådan, men näe inget där, vi får se om det kommer nåt. Visst att det var många gäster men jag kan inte minnas att jag såg er där. Märkligt. Otroligt kul bröllop/fest.

    SvaraRadera
  6. Frågan är om inte syrran var på samma bröllop som ni för hon har precis samma kort fast på dem naturligtvis... Himla roliga kort!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!