fredag 18 februari 2011

Redo för vinjunta!!!

Så där, nu har den gamla mysen åkt av och jag är omsvirad för kvällens vinjunta!! Dagens outfit hittade jag uppe på grannbys people och satt som en smäck, precis i min smak och naturligtvis i svart;-)
Dagen till ära hann jag oxå locka mitt hår, hoppas dock att de sitter tills jag kommer till juntan. Har ett hår som lockar inte tar på;-)

Nu bombar jag er med massor av egokort, hoppas att ni inte blir allt för avskräckta;-)

Ha en helt underbar fredags kväll! Det ska jag ha med massor av vin, skratt, god mat och skvaller!!! *fniss*

12 kommentarer:

  1. Du är jättefin. Skål från bloggvännen!

    SvaraRadera
  2. Men så snygge du är, ha en riktigt mysig å rolig kväll kramar Katarina L

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Det kan inte bli annat än en lyckad kväll:)
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Kanonfräsch!!
    Ha det så kul.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oh lala! Skitsnygg! Ha en underbar kvall och njut!
    Trevlig Fredag! :0)

    Kram

    SvaraRadera
  6. ja, du är superfin - ha så kul! :D

    SvaraRadera
  7. Vad då är du en småbarnsmamma som är vaken om nätterna, torkar snor å bajs om dagarna??!!!
    Nä, just de...trodde väl inte de heller...för nu lär jag då ha surfat in lite fel på nån sådan där modeblogg eller nått för jag ser ju VÄRSTA PINGLAN på bilderna!!!! Attans va snygg du är!!

    Ha en riktigt trevlig kväll min vän, det är du värd!♥

    SvaraRadera
  8. Vad fina lockarna blev! Du har ju lite längd å locka. Ha de så kul på juntan. Kram JohannaH

    SvaraRadera
  9. Du är jättefin Karro och det ser ut som du tappat många kilo :=D
    / Gela L

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!