fredag 25 februari 2011

Dagens foto!

Dag 5. En gammal bild på dej själv!

På detta kortet fyllde jag nog 4 år och måste varit väldigt glad över att fått dessa juveler och blåa fina glasögon i födelsedags present;-) Tror till och med att jag har kvar detta halsband i mina gömmor, det ni. Den som spar han har;-)

Ja och vad kan man säga mer? Jo här var jag nog lika galen då som jag är nu, eller kanske snäppet galnare då?!? *fniss* Känner att de finns vissa både likheter i utseendet och sättet hos unge herr Alfred och mej, men de visste ni ju redan.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du skulle sparat glasögonen istället. Sååå retro! ;-D

    SvaraRadera
  2. du är ju en riktig lite stjärna du karro.precis vad jag tänkte när jag såg kortet,att alfred va lik dig.puss på dig.sara

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!