onsdag 23 februari 2011

Drömmuffins med vaniljkräm!!

Mmm visst ser de goda ut, ja iallafall låter de hur goda ut som helst har ännu inte smakat;-) Jag var så himla duktig förr att baka, nu vet jag inte vad det tagit åt mej?? Nu blir de köpebröd för hela slanten till Fabians fika idag... Trist, ja ganska... Skit samma ,man kan ju inte vara bäst jämt och i allt... *blink*blink*
Jag tog mej en titt på datumet för att garantera mej att de skulle vara färska, jo då de var det minnsann... MEN datumet var låååångvarigt. Dessa muffins går nämligen inte ut förrens den 10 maj -11..... Hmmm undrar just hur mycket tillsattser det är i dom så att de ska hålla sig fräscha? -Öhh nej förresten det vill jag inte alls veta, för då skulle jag inte låta mina barn äta dem;-)

3 kommentarer:

  1. Nej, du vill nog inte veta...! ;-D
    Det där går i vågor. Ibland bakar jag massor, ibland ingenting.

    Just nu hinner jag ingenting alls, absolut inte bakning. Imponerad över att du hinner så mycket med tre killar springandes omkring dig! :-O

    SvaraRadera
  2. Man måste absolut inte baka - dom bakar så bra på Hemköp så!;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!