lördag 19 februari 2011

Underbara tjejer!!

Vilken fantastiskt rolig kväll vi hade igår (som vanligt med mina söta vinjuntetjejer!!) Vi åt massor av god mat, pratade, tjatade, skvallrade, drack massor av vin, SKRATTADE, pratade, pratade och sa jag pratade;-)? Vi hade även gästspel av lilla Harry, jo då ibland får de vara killar med, men bara såna som är under ett år;-) (Hanna, Veronica och Li ni var mycket saknade igår, ni får ta igen det nästa gång;-))
De är verkligen helt underbart att få komma ut och bara vara med sina vänner, inte vara en sliten gammal morsa hela tiden;-) Måste erkänna att jag känner mej lite sliten idag, men de beror nog mest på sömnbrist *blink*blink*
*harklar mej* Fick sovmorgon som vanligt och sov så där 9 timmar i ett streck inatt!! *lovley*

Hmmm, men var är bilden på den underbart goda efterrätten? Förmodligen pratade vi så mycket just vid det tillfället så jag glömde att ta ett kort;-)

6 kommentarer:

  1. Vilket härligt tjejgäng!
    Och vilken gooood mat! Mmmm.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hon som var läcker då, på bilden här nedanför! Och du, vadå stor, du är ju hur fin som helt i kroppen!
    Härligt att ha ett stort tjejgäng, ni verkade ha det SÅ kul på er vinträff! Jag har aldrig haft ett gäng kompisar, och nu har jag inte ens en enda... Så kan det bli ibland ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur gör man för att kvala in i erat gäng??
    Måst man gå på audition först för prat, skvaller, skratt, prat o skratt?? ;-)
    Ni verkar ha VÄLDIGT trevligt..
    Lite snått avis att inte kunna få till ett sånt gäng.
    Kanske bjuder in mig själv nästa gång (blink)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Härligt med tjejkvällar och vin! Tror helt klart att det var (enbart) sömnbrist... ;-D

    SvaraRadera
  5. Shit pommes frites vad snygga vi är! Ja, det saknas dock 3 stjärnor!
    Det är inte lätt att kvala in i detta sällskap, nästintill omöjligt om jag får säga det som omutbar enväldig jurymedlem:)
    Men det kan ju skapas nya "juntor"...
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart gäng!! =D Vinjunta vill jag också ha!!, får flytta ner till er ;-)
    Kraam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!