fredag 4 februari 2011

Dom bästa!!!

Tänk att dessa små fantastiskt underbara, bråkiga, älskade, trotsiga, söta, härliga, fina, arga, charmiga, griniga, sköna barn bara är mina (ja och Jonas förstås, men bara lite;-))
De är en avkomma av oss, de är bara vi 2 som har skapat dem. Vårt eget kött och blod! De är helt fantastiskt att jag fått 3 underbara pojkar som ger mej så grymt mycket kärlek! Jag älskar dem så mycket så jag kan gå sönder!
De kan locka fram sidor i mej som jag inte ens trodde existerade, både på gott och ont....
Tack gode gud för att dessa 3 härliga killar valde att simma fortast in i min mage och komma ut helt perfekta!!♥

3 kommentarer:

  1. Branen är de bästa som finns och jag är lika glad över mina precis som du är för dina.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Sötisar!
    Vi kan väl bilda någon tre-pojkar-klubb nu, så jag kan vända mig till dig om jag behöver råd? ;-D

    SvaraRadera
  3. Det slog mig i morse när jag smörjde in ansiktet med Clinidrem, att jag har nog glömt att tacka!! Fyyy vad oförskämt, jag ber om ursäkt!! Tack så jättemycket, jag gillar verkligen produkterna jag med.

    Glöm inte att maila mig igen om uppgifterna till din tavla, så att jag kan börja pyssla med den. Vilka färger du vill ha och vilka ord!

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!