onsdag 9 februari 2011

Ja må hon leva, ja må hon leva...


Idag klockan 15:17 är det exakt 31 år (menar förstås 22 år....;-) sedan kom jag ut och lades på mammas varma bröst;-) En liten tunn tjej på 3240 gram och 50 cm lång och alldels perfekt! *fniss* och *snyft* Inte klokt att de redan gått 31 år sedan och jag som fortfarande känner mej som 20....

Bjussar på lite kort på åren som gått genom mina födelsedagar... Man förstår inte att jag på bilderna är lika gammal som mina barn snart är... Summan av summering är ju bara att säga att mina barn har en otroligt ung och snygg mamma;-)

Peruken, eller jag menar frisyren har varit lite blandade genom åren. Men som sagt allt klär ju en skönhet...;-) *ironisk*


De var väl här på min 11 årsdag som min tonårsperiod satt in och det då med dunder och brak...;-) Allt ser liksom så jobbigt ut;-) Jo ni vet väl hur man känner sig som tonåring...;-)

Diggar hårt dessa glasögon! De är så gamla så att de åter har blivit moderna, kanske ska plocka fram dem igen ur garderoben och börja använda dem igen?! *Fniss*

Apropå tonåringar... Imorse när vi vaknade sa jag till Douglas: -Vet du vad de är för dag idag? -Öhh nä, svarade han... -De är ju min födelsedag!! -Öhh jaha?, svara han... -Men ska du inte inte säga GRATTIS då!!? -Jo grattis då...
Hua redan tonåring och är bara 6 år gammal, hur ska detta sluta?! ;-)

16 kommentarer:

  1. Hipp, hipp, hurra på din födelsedag!! Hoppas du får en underbar dag med en massa presenter och god mat!
    Härliga bilder du bjuder på :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp HURRA på din födelsedag :)
    Hoppas dagen din blir finfin!
    STOR KRAM till dej!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis!!
    Fina bilder ;=))
    Andra bilden är ju Alfred :=). Tycker det finns en av varje...Kul å se.
    Ha en bra födelsedag!!!
    Kram: Gela Lindström

    SvaraRadera
  4. Grattis på din födelsedag!!!
    (har bara läst din blogg i några dagar, gillar den o kommer fortsätta o titta in här)

    SvaraRadera
  5. GRATTIS på födelsedagen. Vilken rolig "bild berättelse" Du bjuder oss på.
    Hoppas du får en bra dag med mycket tårta:)
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  6. STOOORA Grattiskramen till dig idag :)

    Hälsningar från oss i gamla huset

    SvaraRadera
  7. Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Karolins födelsedag, hurra hurra HURRA!!!

    Hoppas att du har en underbar födelsedag min vän.
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Stort grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag!
    Kram johanna

    SvaraRadera
  9. Kikar in för att tacka dig för din fina kommentar på min blogg. Vad gullig du är!!!
    Passar på att skicka en grattishälsning även här hoppas att du får en toppendag.

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Grattis på din stora dag!=)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Ha ha va kul att se bilderna...som Gela skriver...bilden efter att du är nyfödd är ju alfred..fast med lite längre hår :-) och nästa är jättelikt Douglas :-)
    Grattis igen !!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Gahh...glömde skriva att inlägget ovan är från Angelica O :-)

    SvaraRadera
  13. Hahaha skön kommentar!!
    Rolig blogg dig sparar jag till favvisarna!

    Sen ett STORT tack för ditt stöd!! Blir så glad. Kan säga att det gick så långt att de fick mig att fundera över om det var jag eller de som var dumma i huvudet. Så kalla var dem!

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Grattis på din stora dag =) Håller med om att andra bilden är Alfred upp i dagen. Bilden efter det är ju så sjukt likt kusin Elvis. Kram och ha en underbar kväll.....

    SvaraRadera
  15. Grattis på din dag. Hoppas att den varit helt underbar..... :)
    Kram Martina

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!