onsdag 9 februari 2011

Många känslor....

På eftermiddagen åkte jag och grabbarna till mormor på sjukhuset. Mamma ligger på gyn avdelningen och för att komma in på den avdelningen så måste man gå genom BB.... Snacka om dubbla känslor, fattar inte hur dumt upplagt de är... Tänk såna som ligger på gyn, nyopererade, unga och kanske aldrig kan få barn och så ligger de vägg i vägg med nyblivna föräldrar och spädbarn. Helt sjukt enligt min mening...
Ja ja iallafall så blev jag sååå sjuk när jag såg en liten nykläckt bebis ligga där i sin korg... Åhh en stor klump satte sig redan där och känslorna bara välde fram. Tänk att aldrig mera få uppleva detta fantastiska:-(
Kära mamma mådde hyfsat bra idag. Lite blek om nosen, men annars tycker jag att hon såg ganska pigg ut! Imorgon ska hon göra en stor operation och där kom den andra stora klumpen i magen... När jag och grabbarna gick därifrån välde både tårar och känslorna fram hos både mej och mamma... Uscha tycker detta är SKIT jobbigt... Dessutom ska hon opereras på min födelsedag..:-(

Hua mina tårar har runnit hela dagen, tyvärr fick Jonas lov att åka bort med jobbet idag och kommer inte hem försen imorgon kväll... Tur att jag har mina älskade vänner som finns där för mej just nu!
Nu ska jag krypa ner i sängen, har 2 stycken killar som paxade pappas säng inatt;-) De sover så gott brevid mej så nu ska jag göra dem sällskap. Imorgon är det som sagt en stor dag i olika bemärkelser med massor av blandade känslor och då gäller det att jag är utsövd....!!

12 kommentarer:

  1. Kram till er alla <3 Det kommer att ordna sig och du ska se att snart är det full rulle på både mormor och litet troll.

    SvaraRadera
  2. Kramar i massor till er, tänker på dig <3

    Bamsekram Katarina L

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på dig och er och din goa mamma Karro! Sov gott! Och så lite i förskott...Ett stort grattis på din födelsedag - Hurra!
    Kramar från Malin S

    SvaraRadera
  4. oh, kommer gå bra för din mamma, tänker på er, kram och förresten ett stort grattis på din dag.

    SvaraRadera
  5. Känner riktigt din klump i magen när jag läser..blir tårögd så jag inte ser texten men...
    ...Det kommer att gå bra ska du se!!Både du och din mamma är så starka! ♥
    Kram kram kram på din dag och en spark i baken till Lainen, det går bra idag!! ♥

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis på din födelsedag. Det kommer att gå kanonbra för mamma, så försök att fira dig själv lite idag. Styrkekramar

    SvaraRadera
  7. ursch va jobbigt, skickar styrkekramar till dig och din mamma

    SvaraRadera
  8. Förstår att det är jobbigt just nu! Hemskt måste det vara!
    Grattis alla fall, du ska se det blir bra♥

    SvaraRadera
  9. hej gumman!
    förstår om de är mkt på gång =( uscha!! men du ska se att det kommer att gå så bra så!! det är jag säker på!!

    jag vill med ha en till, kan inte tänka mig att det var sista gången som jag var gravid sist! verkligen inte.. uscha! så, ni ska absolut inte ha en till eller?!

    GRATTIS PÅ DIN STORA DAG!!
    Hoppas att du får en toppendag trots allt, tänker på dig!!
    hälsa din mamma att hon ska krya på sig med!!
    STOR KRAM Lisa

    SvaraRadera
  10. Grattis på din födelsedag söta du!

    Hoppas du känner dig lite bättre till mods idag. Förstår att det är ett virrvarr av känslor inombords.

    Önskar dig i alla fall en jättefin dag!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Grattis på din dag!!
    Hoppas att allt går bra med din mamma idag.
    Vet precis hur det känns att vara sådär orolig och olustig. Men du ska se att det går jätte bra.
    Massa styrkekramar till dig

    SvaraRadera
  12. Jag hoppas att det går bra för din mamma idag. Tänker på er!
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!