söndag 27 februari 2011

Fototips!

Jag har fått en del frågor från er om vad jag använder mej av för fotoprogram när jag fixar mina bilder, så nu ska jag dela med mej till er!
Dessutom hittade jag massor av nya roliga fotoprogram inne hos LINDA häromdagen som hon hade lagt upp i sin blogg! Givetvis nappade jag på det oxå och har nog provat på dom flesta programmen som hon tipsat om;-)
Dessa fotoprogram ligger på nätet så de behöver man inte ladda hem!

Denna bild är gjord i dumpr!

Och denna i Big Huge Labs!

Photofunia är denna fina bild gjort i!

"Tyvär" är denna bara på bild, men jag hade önskat att den hade varit på riktig. Den är gjord i Dumr!

Och detta söta frimärke i Big hug labs!

Ännu mera länkar:

Jag älskar själv att sitta och pyssla med bilder och man kan göra så mycket roligt med dem! Jag är ju inte den mest tekniska personen och har haft vissa svårigheter med att ladda ner fotoprogram från nätet och sedan satt mej in i dem. Så då passar just dessa fotoprogram på nätet mej perfekt!;-)

Hoppas att ni oxå hittar era favoriter! Lycka till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!