tisdag 22 februari 2011

Dagens foto!

Dag 2: En bild på dej själv!

Vid detta tillfället vet ni ju gott och väl hur jag ser ut så många ego bilder som jag ständigt lägger ut på mig själv;-)!

Jag valde att lägga ut det i svart/vitt för att jag har så mycket oönskade saker i ansiktet just nu. (Perfekt med svart/vitt då;-)) Finnarna som tittar fram lite varstans, munnsår som blossat upp på både under och överläppen (bara förstadiet ännu, vill inte ens tänka på hur jag kommer se ut imorgon...) Och dessutom är jag sååå vinterblek och trött. Tror att jag ska ta och besöka lite konstgjord sol snart. Känner att de skulle sitta som en smäck på mej just nu, dessutom kanske en dela av finnarna försvinner och jag vet att jag skulle känna mej mycket fräschare;-) Men vet inte om jag vågar sola solarium efter alla varningar??!!

6 kommentarer:

  1. Tycker du ser jätte fin ut!!
    Sola solarie gör jag aldrig längre. Solade mycket som "ung" men nu vågar jag inte. Räcker med den sol man utsätter sig för på sommarhalvåret. Säkert inte heller jätte bra:)
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att om man solar med måtta så är det inte värre än att ta ett glas vin en gång ibland :)
    Med måtta menar jag kanske någon gång i månaden.
    Dessutom så gör lite konstgjord sol susen för oss vintertrötta och glåmiga mammor! Unna dej det!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag menar förstås inte att du ser trött och glåmig ut! Du ser verkligen jättefin ut :) Det var mer min egen känsla som avspeglades.. Hoppas du förstod det ;)

    SvaraRadera
  4. Tips! Foto-läge "Antikt" fungerar ännu bättre mot röda områden och finnar! ;-)
    (Är liksom lite blek-gult vilket "suddar bort" det röda)!

    SvaraRadera
  5. Tycker du ser så fin ut så!
    Skulle oxå behöva få lite konstgjord sol för att få lite färg på min bleka kropp;-). Har inte solat på evigheter.
    Tack så mycket för gratulaionerna!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är lika vinterblek jag och känner mig i det närmaste genomskinlig! Jag och en kompis ska dock besöka "Kusten" på Hammarö (Karlstad) där det finns sandstrand, solstolar och konstgjord (ofarlig) sol - INOMHUS! Gött ska det bli :) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!