tisdag 15 februari 2011

Soffhäng!

Vi förflyttade oss från sängen till soffan, kände att vi behövde lite miljö ombyte;-) Dessutom fick Fabian tag på ett STORT glas vatten som han hällde rakt ut i sängen *suckar högt* precis som om jag inte hade nått att göra innan och att min energi inte redan hade tagit slut... La en handuk på och gick upp till tv rummet istället;-)
Mina små sjuklingar är fortfarande sjuka:-( Dumma dumma feber... Imorgon blir de ett samtal till farbror doktorn för idag har Douglas haft feber i 5 dagar, dessutom klagade han på ont i örat.....
Nu ska jag joina Douglas med att titta på Ninja turtels... Nja inte min stora favorit, men det är klart att man gör allt för sina sjuka barn;-)

1 kommentar:

  1. Oj, de ser verkligen inte pigga ut grabbarna. Hoppas doktorn har nån dundermedicin att ge er. Är ju så tråkigt när man MÅSTE vara inomhus.... kanske tur att båda är sjuka?
    kram

    PS. nästan lite konstigt när vi inte sågs idag.... har ju liksom blivit lite tradition vi som ses på Småfolket

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!