fredag 18 februari 2011

Lite mer Mmmm i livet!!

När suget sätter in som värst har jag fått en liten goding på hjärnan! Ja alltså mitt sug finns alltid där, men när de är som allra värst tar jag en eller ja kanske två ruto 70% mörk choklad med mintsmak! Den är helt gudomlig och smakar precis som after eight!! Ni som inte testat den måste bara göra det, sen lovar jag att ni är FAST!;-)

Fasen va jag gör smyg reklam för massa märken nu, borde defentivt få en massa gratis saker, eller hur? Inte mer än rätt tycker jag;-)

5 kommentarer:

  1. Oj då, en sån (oöppnad) slängde jag häromdagen, för att ingen ville äta upp den... Kanske skulle skickat den till dig istället?

    SvaraRadera
  2. Den där är ju helt underbart god! Choklad och mint blir aldrig fel ;)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Är redan fast, såå god är den! Kram JohannaH

    SvaraRadera
  4. Fan, den där chokladen förföljer mig...jag ska INTE äta choklad...
    Min vän Janet är också fast...;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!