söndag 27 februari 2011

I'm in lööööööv!

Fick hem min söta lilla tunika (kallas cardigan enligt Ellos;-)) i veckan och jag är bara sååå nöjd! Den är så söt och bekväm och man kan ALLTID bära den! Man är liksom klädd i den lika mycket hemma en vardag som fest! Sånna plagg gillar jag;-) Mitt nya spetts linne som inhandlades förra veckan på People passade perfekt till, dessutom var det nästintill i samma färg!
Jag är så nöjd med mej själv att jag inte valde svart denna gången! Den rosa är såååå snygg!
Vill ni oxå ha en sån? Gå då in HÄR och beställ en!;-)

12 kommentarer:

  1. Snygging där! Rosa e fint nu på våren!

    SvaraRadera
  2. Men vad snygg du är Karolin!
    Och du ser faktiskt himla smal ut om magen. Så även om du inte har gått ner i kilon så har du nog gjort det i cm.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Läcker outfit!! Vill också ha en sån kofta!!!!

    Fin blogg förresten! Hittade hit via En Mammas Dagbok.

    Ha en fin söndagkväll!!

    SvaraRadera
  4. Åh så fin!!! En sån hade jag velat ha, men får vänta till nästa vår ;) kram

    SvaraRadera
  5. Åh, super fin!!!
    Attans, måste nog gå in och klicka hem en. Helt i min smak...men den sitter säkert inte lika fint på mig som på dig! För VAD FIN DU ÄR! =)

    SvaraRadera
  6. skitsnygg kofta! helt underbar, jag vill oxå ha!

    SvaraRadera
  7. Alltid lika snygg!!
    Snygg tröja med =)

    Rooooligt med de där fotoprogrammen!
    Alltid skoj att köra nåt nytt =)
    Själv kör jag bara picasa, men där kan man ju inte göra såna där roliga saker i! Bara stämpla och ha ram runt typ =)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  8. Lite nyfiken var People ligger som du köpt linnet på...

    SvaraRadera
  9. lilla fru werner:
    People ligger i grannbyn vaggeryd. Jag hoppas på en hemsida snart från deras sida så att jag snart kan börja länka varje gång jag skriver om dom;-)!
    Kram K

    SvaraRadera
  10. Härlig färg som passar dig toppenbra!

    kram

    SvaraRadera
  11. Du va jättefin i den "outfitten"! kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!