måndag 28 februari 2011

Katastrof....

Denna helgen har varit katastrof av kolhydrateintag i min mun...:-( Jag vet inte vad som egentligen hände, men de gick liksom inte alls att stoppa, jag bokstavligt talat vräkte i mej alla onyttiga saker som bara kom nära mej. Kroppen bara skriker efter onyttiga saker och jag kunde inte stå imot. Jag skyller allt på min mens, jo det får man. Hallå mensjävel vart är du??? Som vanligt är den försenad och jag känner riktigt hur svälld jag är. Till och med förlovningsringen som i vanliga fall är alldels för stor, sitter stenhårt fast på mitt finger. Jag känner mej som en uppstoppad korv. Samvetet gör det ju inte heller bättre. Hur dum får man vara? Varför satte jag i mej alla dessa godsaker när jag vet hur jäkla onyttiga de är? Potatis i alla former, guuud så gott de är. Hur kan man helt plötsligt tycka de är så gott?
Jag har till och med frossat i chips, godis och semla... Nej jag slutar berätta för er annars får jag såååå dåligt samvete.. Jag har inte ens varit ute och gått, nej knappt varit utanför dörren. Så nu har fettcellerna haft fest i helgen kan jag informera. Tänk vad gött för dom att bombadera kroppen med ännu mera fett:-(

För att lätta lite på mitt dåliga samvete lånade jag denna bok på biblan! Träna dig ner i vikt, gå ner från XL till M, jo tjena om de ändå vore så enkelt. Bläddrade igenom boken och ser att de är precis samma övningar vi kör på gympan och inte händer de något på mej heller, inte ens att jag gått ner till L ½;-)
Ja jag vet det hjälper ju inte med att bara titta igenom boken, man ska genomföra det oxå;-) Så nu ska jag lägga till några träningsdagar här hemma och jag säger bara: -Stick o brinn med er fula äckliga fettceller, beach 2011 here i come!! ;-)

3 kommentarer:

  1. Ibland har man sådana dagar, så även jag ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag känner som du just nu..
    Är sugen på allt. Vet vad jag ska låta bli men äter det ändå. Det är värdelöst!

    Kommer du på något bra tips så hör av dig..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Måndagar är ju nästan aldrig roliga, kanske kan jag muntra upp dig lite idag genom att bjuda in dig till min Dagens Blogg-tävling? Kram :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!