lördag 26 februari 2011

Dagens foto!

Dag 6. En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Utan att blinka valde jag en bild på bästaste Jenny! En toppen tjej som är precis som jag och vi har gjort många äventyr tillsammans! (Eller hur Jenny;-)) Massor av galenskaper och dumheter har det blivit genom de 20 åren som vi kännt varandra;-)

Tyvärr var det alldels för länge sedan vi träffades, men det spelar ingen roll. För varje gång som vi träffas (nu är det 2 år sedan) så är det ändå som om tiden stått stilla och vi vet precis vart vi har varandra;-)

Jag saknar dej min vän och hoppas på att träffa dig till sommaren bland en massa vin och prat! ♥

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas allt är bra med dig denna lördagkväll, om inte kanske jag kan göra dig lite gladare genom att bjuda in dig till min tävling där du kan vinna en inbjudan till Bloggsvar! Allt du behöver göra är att slänga in en kommentar på min blogg om vad du tycker om den, och om du har bloglovin får du gärna lägga till mig :) KRAMIS

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!