torsdag 24 februari 2011

Dagens foto!

Dag 4. En bild på en konstig tid i ditt liv!

Oj denna dagen var inte lätt att komma på något... En konstig tid i ditt liv? De kan ju vara vad som helst....


Men jag valde iallafall min tid när jag gick i skolan och därav ett kort på mitt slutbetyg...
Skolan var ingen hitt, iallafall inte från årskurs 7 till 9. Jag var fruktansvärt skoltrött och hade jag fått så hade jag hoppat av skolan utan att blinka en endaste sekund. (Tack gode gud för att jag inte gjorde det...)
Alla känslor och tankar som man bär på när man är i tonåren är inte att leka med, en jobbig tid för dom flesta tror jag minsann...
En väldigt jobbig tid för mej var oxå när mina föräldrar skilde sig när jag var 14 år gammal. Hade dock inget foto på det som passade...

(Betygen är sedan gymnasiet, hittade inte mina slutbetyg sedan 9:an... Kanske slängda, vem vet;-))

4 kommentarer:

  1. Men söta du, ser att vi läste samma gymnasieprogram.. lite roligt :-)
    Tråkigt att du hade en jobbig period då. Det hade jag också.. Min pappa dog när jag började i årskurs 7 dessutom blev min sjukdom värre. Så nästan hela 7:an låg jag på sjukhus..

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag var oxå riktigt skoltrött, skolkade mycket och ångrar som tusan idag att man inte pluggade. Då hade jag fasen kunnat ha toppenbetyg ju1 hihi
    Kram

    SvaraRadera
  3. 8-9:an var katastrof! jag hade 1,2 i utg.betyg men skärpte mig till gymnasiet och gick ut med helt ok :) Glad för det!

    SvaraRadera
  4. Samma här, högstadiet var verkligen ingen höjdartid...! :-(
    Gymnasiet var rena drömmen (i jämförelse). :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!