fredag 23 november 2012

På väg!

Har baxat in ungarna, Jonas åoch en miljon packning... Nu är vi på väg till Varberg!
Varför lär jag mej aldrig packa normalt? Har sååå mycket kläder med mej alltid och så används inte ens hälften;) Men sån är jag och jag resonerar att det är bättre att ha för mycket kläder med sig än för lite så att man måste gå med rumpan bar eller vända kalsongerna/trosorna ut och in;)
Det ska bli såååå skönt att komma ner till Varberg och bara vara, njuta, umgås och andas havsluft!
2 av 3 barn sover redan i bilen och jag tror minsann att jag ska joina dom! En härlig start på helgen och sova en stund!
Hur och när de kommer att somna inatt, ja de vette tusan? Men jag lovar att de inte går att hålla de små liven vakna i 2 timmar;)

3 kommentarer:

  1. Å älskade Varberg!! vi har campat där i 20 år när tjejerna var små,,, och i somras var jag och gubben dit och bodde på hotell några nätter,,,,älskar mysiga Varberg! ha det så underbert! kram Mona L;)

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en underbar lördag. Kramen.

    SvaraRadera
  3. Vilka lååååånga och fina ögonfransar du har!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!