måndag 19 november 2012

Det är inte varje dag som...

Det kommer ett blomsterbud till jobbet...
Man får 10 röda rosor i sin famn....
Man sitter med en stor vacker blombukett inne på kontoret....
Man smailar upp sig så att nästan käkarna hoppar ur led...
Man får jobbarkompisarna att bli grön av avund...
Hjärtat hoppar volter inne i bröstet en helt vanlig måndag klockan 14...
Inte alls vanligt...
Men idag var det just detta som hände mej! Mitt under veckomötet kommer våran söta receptionst Victoria in med en stor vacker bukett med röda rosor och alla bara: -Åh -Ah, vem är den till? Och så ger hon den till mej!!!
Inte ett endaste kort. Ingen liten ledtråd. Bara en fin bukett till just mej!!!
Men vem var dom ifrån? Ja så klart från min älskade Jonas! (Efter att så klart ha ringt och checkat med honom;-)) Och en jävla tur det! Hur skulle jag annars ha nästat mej ur situationen hemma om jag kommit hem efter jobbet med en stor bukett med röda rosor och försökt att förklarat bort att jag inte visste vem dom var ifrån?;-)
Och så här fint står de vackra rosorna och pryder vårt köksbord nu! De står här mitt framför mina ögon när jag sitter här och jag bara njuter!
Vilken man jag har!!!! Nu är ni allt bra avis va? Det skulle jag iallafall ha varit! *fniss* Och varför jag fick dom? Hans svar löd: -Bara för att jag älskar dej så mycket! Och vet ni en sak? Jag ÄLSKAR honom så in i baljan mycket så att hjärtat gör frivolter inuti mitt bröst! ♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Otroligt vackra! Men du, du vet vad tio rosor betyder va? ;-);-);-) Mvh Jonna Storck

    SvaraRadera
  2. Ikväll blir det lite ligga skulle jag tro ;-)

    SvaraRadera
  3. Nä men ååååh så underbart!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken man! Ja jag är avis... jag får aldrig bud. Får väll ge mig ut på jakt efter en bra karl. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅHHHHHHHHHH... vilken skola gick han i? Angelica L ;0)

    SvaraRadera
  6. Åhh, vad härligt!
    Haha, tur att du checkade av att de verkligen var från honom annars hade det inte varit så kul att komma hem med värsta buketten... ;)
    Han är en riktig gentleman Jonas! Att han köpte tio rosor kan man ju tolka som han vant sig vid tanken och bröllop nalkas.
    Hoppas kvällen blev bra och att du fick "ligga".

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!