fredag 2 november 2012

Bildregn!

Igår dök det upp runt 30 tjejer till mitt hus! Här skulle det shoppas, minglas, dricka vin och umgås! Det var en pirrig och härlig känsla varje gång som det plingade på dörren, vem kunde det vara?;-)
Plain Vanillas kläder och smycken , i löööööv!!!
Vin ja, det flödade i mängder!;-) Väldigt gott vin som jag måste rekommendera! Johanna hade med sig flera flaskor och det var såååå gott! Vinet heter Primitivo Di Manduria och kostar 79 kronor flaskan!
 Härliga kunder!!!
Snygga Hanna som köpte dessa underbara Endless byxorna! Lovar att hon kommer att vara snyggast om benen på vår nästa tjejfest!;-)
 Och alla som shoppade under kvällen var med om en utlottning av ett par endlessbyxor. Efter klockan 21 igår drogs en vinnare av Jonas! Och vinnaren blev HANNA GUSTAVSSON!!! Ja precis, Hanna som redan köpte ett par endlessbyxor;-) Nu kommer hon att få vara stolt ägare till 2 par i olika färger! Lyckos henne!;-)
 Kolla in denna underbara västen som snygga Eva köpte! I löööv!
 Snygga Johanna i sin nyinköpta Serendipity klänning! Satt som en smäck!
Den yngsta av tjejerna som var här var sötaste lilla Hedda!!! Så snäll och så söt så jag smälte som smör;-)
 Och snyggmorsan själv, Jejja i denna snygga blus!!
Efter klockan 23 gick de sista gästerna hem och vi hade såååå trevligt hela kvällen lång!
Tack alla snygga härliga tjejer som kom och förgyllde våran kväll igår! Jag hoppas att ni alla är nöjda med era köp!
Och vad handlade jag då? Ja så klart kommer jag att visa det för er sedan i ett annat inlägg!;-)

12 kommentarer:

  1. Ååååh... De där endlessbrallorna... Såå himla snygga... Ett par bruna hade jag velat ha. Men liiiite dyra... :-/
    Spänd på att se vad du köpte!
    Kram söta!!

    SvaraRadera
  2. Åhh känns som jag missade något kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina smycken! Kläder! å vin =) Det klädpartyt hade jag oxå velat vara på!

    SvaraRadera
  4. så kul att det blev lyckat! :D

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Nyligen blivit "Bloggvy" medlem, och då hittade man så klart hit! :-) Mycket trevlig blogg, helt i min smak, så jag kommer HELT klart tillbaka! :-D
    Kanske jag inte kommentera varje gång, men jag finns där... ;-) he he!
    Ha en MYCKET trevlig helg!
    Cheers

    SvaraRadera
  6. Där hade vart trevligt att få vara -)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig kväll ni ser ut att ha haft! Önskar att jag hade kunnat var där. Du får bo lite närmare. ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
  8. Vad mysigt! Och så mycket snygga grejer!

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Tack för att man fick komma! Jättetrevligt! Fanns mycket fint man ville ha :-)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig kväll ni verkar haft! Så underbart!!
    Synd att jag inte bor närmare...
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!